Módszervásár – infopiac: Új trendek a toborzásban – munkaerőpiaci trendek

Napjainkban szinte minden vállalat küzd a munkaerőhiánnyal, legyen szó termelő, vagy akár szolgáltató cégről. A megfelelő munkaerő megtalálása egyre nehezebb, időigényesebb. A korábbi toborzási technikák, mint a hirdetés vagy a szórólapozás, ma már nem elegendőek a kívánt célközönség eléréséhez. Sokféle csatornát és toborzási módszert be kell vetni, hogy az elvárásoknak megfelelő, a szükséges kompetenciákkal rendelkező munkatársat megtalálják a cégek.

Számos munkavállaló akár több pozíció közül válogathat egyszerre, emiatt olyan toborzási-kiválasztási módszer alkalmazása javasolt, amely minél gyorsabb, játékosabb, kényelmesebb, kreatívabb. Mindemellett elengedhetetlen a minél korábbi jelöltélmény tökéletesítésére is fókuszálni, hiszen akár egy plusz pozitív benyomás segítheti a jelöltet a döntésben. A folyamatosan változó munkaerőpiac változásaira nemcsak odafigyelni érdemes, hanem azonnal reagálni is szükséges, hiszen az új munkatársakért igazi harc folyik.

A módszervásár során olyan új, illetve bevált toborzási technikákat, módszereket mutatunk be, amelyek alkalmazása megoldást jelenthet a kívánt munkaerő megtalálására.

Moderátorok: Kerekes Zsófia, Jobbágy Julianna